.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فروش مسکن مهر قولنامه‌ای غیرقانونی است

شمال نیوز: مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس از راهکار جدیدی برای تسریع صدور اسناد اعیانی مسکن مهر خبر داد و گفت: با استخدام تعدادی از بازنشستگان ثبت احوال، پروسه صدور اسناد اعیانی از ۳ سال به شش ماه کاهش می‌یابد.


مهدی هدایت در گفت‌وگو با تسنیم، افزود: در حال حاضر 3000 واحد مسکن مهر فاز 9 چند ماه است که کار ساخت آنها به اتمام رسیده است، اما به دلیل نبود خدماتی مانند آب و برق قابل واگذاری به متقاضیان نیستند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص خرید و فروش مسکن مهر، گفت:‌ فروش امتیاز مسکن مهر کاملا غیرقانونی است، مگر این‌که سند اعیان به نام شخص زده شود. البته خریدار نیز باید یک سری شروطی را داشته باشد تا بتواند مسکن مهر را خریداری کند.

وی با اشاره به این‌که مسکن مهر به‌صورت قولنامه‌ای خرید و فروش می‌شود، تصریح کرد:‌ این افراد به‌طور قطع در آینده گرفتار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با اشاره به این که سند بخشی از پروژه‌های مسکن مهر به متقاضیان تحویل شده است، اظهار کرد: اسناد اعیانی تعدادی از واحدهای فاز 3 به متقاضیان داده شده و این افراد می‌توانند نسبت به فروش مسکن خود به‌صورت قانونی اقدام کنند، البته خریدار با شروط مسکن مهر را داشته باشد.

هدایت با تاکید بر این‌که تاکنون توانسته‌ایم برای 3000 واحد سند اعیانی بگیریم، گفت: این کار مقداری زمانبر است و حدود 3 سال وقت می‌برد، چراکه باید در مرحله اول واحد تکمیل شود و در مرحله بعد دفترچه قسط صادر شود و این پروسه زمانبر است.

وی با بیان این‌که برای پروژه های جدید راهکار جدیدی تعریف شده است، گفت:‌ تعداد از نیروهای بازنشسته ثبت را استخدام کرده‌ایم که از همین حالا کارهای مربوط به سند اعیانی را انجام دهند تا مدت کوتاهی پس از واگذاری مسکن مهر به متقاضی سند اعیانی آن نیز صادر شود.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس، با راهکار جدید اسناد اعیانی پروژه‌های مسکن مهر حداکثر ظرف شش ماه به متقاضایان صادر می‌شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.